[vc_row css=”.vc_custom_1601919842399{padding-top: 85px !important;padding-right: 10% !important;padding-bottom: 120px !important;padding-left: 10% !important;background-color: #eeeeee !important;}”][vc_column][vc_column_text]
Elektrische aandrijftechniek
Elektrische aandrijftechniek is het zwaarste vak van dit semester, naar de les gaan helpt enkel als je mee bent met de cursus en goed oplet, wat nogal lastig is als je niet echt fan bent van elektriciteit. De Nederlandse cursus op de PKarus site kan zeker helpen om sommige dingen te begrijpen, maar dit is eigenlijk de cursus van enkele jaren geleden. In de echte cursus (Engels) staan er wel nog extra paragrafen in die ook gekend moeten zijn. Ook hoeft niet alles gekend te zijn, op het einde van het semester zet hij welke hoofdstukken moeten gekend zijn (wordt ook in de les gezegd en staan ook op de site).
De theorie is veel en moeilijk, maar de gestelde vragen op het examen vallen mee qua moeilijkheid en worden ook redelijk mild verbeterd.
De oefeningen worden gegeven door 4 verschillende assistenten en zijn wel nuttig om bij te wonen. Ook zijn de oefeningen op het examen moeilijker dan de geziene oefeningen in de les. Het oefeningen-examen is open boek.
Er zijn 4 practica die verplicht zijn, voor de eerste moet je een verslag schrijven over het practicum van de inductiemachine. De 2e en de 3e worden op hetzelfde moment gegeven en hiervoor moet je notities nemen tijdens het practicum om daarna een klein testje op te lossen (zelfde als bij EMEO). Het 4e practica is een kijkpractica met verplichte aanwezigheid.
Puntenverdeling: Theorie: 11/20
Oefeningen: 5/20
Practica: 4/20 (3 voor practica IM, 1 voor het testje)[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1601919842399{padding-top: 85px !important;padding-right: 10% !important;padding-bottom: 120px !important;padding-left: 10% !important;background-color: #eeeeee !important;}”][vc_column][vc_column_text]
Bestanden
[wpdm_package id=’2521′]
[wpdm_package id=’2523′][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]